Hello, welcome in my blog! You're lucky today. Because in this post I will share my favorite game in my Smartphone
The game is Pro Evolution Soccer 2012, but in this time I will share PES 2012 with new update season 2014/2015
And very specially, in this game has add the Indonesian League! I'm very happy because I'm Indonesian man :)


Hello, selamat datang di blog saya! Kalian sangat beruntung sekarang. Karena dalam postingan kali ini saya akan membagikan game favorit saya
Gamenya adalah Pro Evolution Soccer 2012, tapi kali ini saya akan membagikan PES 2012 dengan update terbarunya yaitu season 2014/2015
Dan lebih spesial lagi, gamenya sudah ada Indonesian Super League atau ISL! Saya sangat senang karena saya orang Indonesia :)





APK Data

SD Data




  • Note : Extrack file SD Data to SD Card/Android/Data/Obb/Here after you install the APK :)

1 Comments:

Related Labels

Join This Blog